Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

YÜKSELİŞ KOLEJİ KIZ BASKETBOL TAKIMI HATAY ŞAMPİYONU OLDU

Yükseliş Anadolu ve Fen Lisesi Genç Kız A Basketbol Takımı,

Yükseliş Anadolu ve Fen Lisesi Genç Kız A Basketbol Takımı, Okul Sporları tarafından düzenlenen il müsabakalarında üstün bir performans sergileyerek Hatay Şampiyonu oldu.
Azim, disiplin ve takım ruhunun örnek bir yansıması olan bu başarı, okulda büyük bir gurur ve sevinçle karşılandı.
Yükseliş Kolejleri Genel Müdürü Aykut Davut Öktem, elde edilen bu anlamlı başarı dolayısıyla sporcuları ve beden eğitimi öğretmenlerini tebrik ederek, sporun ve sporcunun daima yanında olduklarını vurguladı.
Öktem, “Daha büyük hedeflere ulaşma yolunda okul olarak her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz. Sezon boyunca gösterilen bu üstün performans, sadece sportif bir başarı değil; aynı zamanda kararlılığın, disiplinin ve inancın da zaferi oldu. Bu önemli başarıda emeği geçen beden eğitimi öğretmenlerimize, sporcularımıza, desteklerini her daim sürdüren okul yönetimimize, tribünlerde ve kalplerinde takımı yalnız bırakmayan öğretmenlerimize, velilerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz” dedi.