Hatay Valisi Mustafa Masatlı, yeni yıl ziyaretleri kapsamında Hatay Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ni ziyaret etti. Ziyarette, Hastane Başhekimi Barış Kavvasoğlu da hazır bulundu.
Vali Masatlı, gece gündüz demeden büyük bir özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarının yeni yılını tebrik ederek, insan hayatı için gösterdikleri emek ve fedakârlıklardan dolayı teşekkür etti. Sağlık personelinin her koşulda önemli bir görevi yerine getirdiğini vurgulayan Masatlı, sağlık hizmetlerinin kesintisiz bir şekilde sürdürüleceğini ifade etti.
Ziyaret kapsamında hastanede tedavi gören vatandaşlarla da yakından ilgilenen Vali Masatlı, hastalara geçmiş olsun dileklerini iletti. Yeni yılın tüm hastalara sağlık, şifa ve huzur getirmesi temennisinde bulunan Masatlı, devletin her zaman vatandaşların yanında olduğunu belirtti.
Vali Masatlı’nın ziyareti, sağlık çalışanları ve hastalar tarafından memnuniyetle karşılandı.

