Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ…

Asrın felaketi olarak hafızalara kazınan 6 Şubat depremlerinin üçüncü yılında,

Asrın felaketi olarak hafızalara kazınan 6 Şubat depremlerinin üçüncü yılında, İskenderun Gelişim ve İskenderun Palmiye Hastanesi’nde hayatını kaybeden vatandaşlar anısına anma programı düzenlendi.
Saatler 04.17’yi gösterdiğinde, depremin başladığı o acı anda; sağlık çalışanları ve vatandaşlar saygı duruşunda bulunarak yaşamını yitirenleri andı. Ardından, kaybedilen canların anısına hazırlanan platforma karanfil bırakıldı.
Anma programı kapsamında her iki hastanede de gece yarısından sabaha kadar vatandaşlara çorba ve çay ikramında bulunuldu. Sessizliğin ve dayanışmanın hâkim olduğu anlarda, acının ilk günkü tazeliğini koruduğu bir kez daha hissedildi.