Türk Sağlık-Sen Hatay İl Başkanlığı görevini önceki dönemde yürüten ve 1992 yılından bu yana sendikanın çeşitli kademelerinde görev alan Mehmet Kayhan için İskenderun’da veda töreni düzenlendi. Sağlık çalışanlarının güçlü sesi olan Türk Sağlık-Sen’de uzun yıllar emek veren Kayhan, emekliliğe uğurlandı.
Veda töreninde teşekkür plaketi, İskenderun Belediye Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda TÜRKAV İskenderun Şube Başkanı olan Cihan Akyürekoğlu tarafından takdim edildi. Törende, Mehmet Kayhan’ın sendikal mücadeleye ve sağlık çalışanlarının hak arayışına sunduğu katkılar vurgulanarak, kendisine emeklilik hayatında huzur, mutluluk ve sağlık dilekleri iletildi.

Organizasyon, Türk Sağlık-Sen Hatay Şubesi önceki dönem Kadın Komisyonu Başkanı Nurgül Torun’un öncülüğünde gerçekleştirildi. Törende emeği geçen herkese teşekkür edilirken, sendikal birlik ve beraberliğin daim olması temennisi dile getirildi.
Program, iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

