Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

İçmimarlar Odası’nda Mini Arsuz Çalıştayı

Arsuz Kaymakamı Fatih Eroğlu, İçmimarlar Odası Hatay İl Temsilciliği Başkanı

Arsuz Kaymakamı Fatih Eroğlu, İçmimarlar Odası Hatay İl Temsilciliği Başkanı Çağrı Aytaş ve Yönetim Kurulu’na iade-i ziyarette bulundu.

Arsuz’un bir çok yönüyle ele alındığı ziyarette, karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
Mini bir Arsuz Çalıştayı havasında geçen Kaymakam Fatih Eroğlu’nun İçmimarlar Odası Hatay İl Temsilciliği ziyaretinde, oldukça değerli fikirler not alındı ve uygulamalarda da katkı verilmesi yönünde fikir birliği oluştu.
İçmimarlar Odası Hatay İl Temsilciliği Başkanı Çağrı Aytaş, Kaymakam Fatih Eroğlu’nun vizyon ve hedefleri ile ilçenin gelişimine sunduğu katkıları yakından takip ettiklerini belirterek, tüm çaba ve emekleri için teşekkür etti.
Kaymakam Fatih Eroğlu da, bir çok meslek odasıyla olduğu gibi İçmimarlar Odası ile de ortak çalışmalar yapmaktan mutluluk duyacağını ifade etti.