Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

EMNİYET MÜDÜRÜ ARSLANTAŞ’TAN İGC’YE İADE-İ ZİYARET

Belen 2. Sınıf Emniyet Müdürü İsa Arslantaş, İskenderun Gazeteciler Cemiyeti

Belen 2. Sınıf Emniyet Müdürü İsa Arslantaş, İskenderun Gazeteciler Cemiyeti (İGC) yönetimine iade-i ziyarette bulundu.
İGC binasında gerçekleşen ziyarette, İGC Başkanı Diyap Atar ile yönetim kurulu üyeleri ve cemiyete üye gazeteciler hazır bulundu.
Başkan Atar, İlçe Emniyet Müdürü Arslantaş’a yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Atar, basın camiası olarak, kamu yararına yürütülen tüm çalışmalarda emniyet teşkilatına ve İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne her zaman destek olmaya hazır olduklarını vurguladı.
Belen İlçe Emniyet Müdürü İsa Arslantaş, gazetecilerin toplumsal olaylara ve gelişmelere duyarlı olduğunu ifade ederek başarı dileklerinde bulundu.
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennileri ve iş birliği mesajlarının verilmesiyle sona erdi.