Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

“Arsuz’a Emek Veren Büyük Ailemizle Bayramın Bereketini Paylaştık”

Arsuz Belediye Başkanı Sn. Sami Üstün, Kurban Bayramı dolayısıyla Arsuz

Arsuz Belediye Başkanı Sn. Sami Üstün, Kurban Bayramı dolayısıyla Arsuz Belediyesi personeliyle bayramlaşma programında bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda birlik, beraberlik ve emek vurgusu ön plana çıktı.


Bayramlaşma programında konuşan Başkan Sami Üstün, Arsuz’un her noktasında büyük bir özveriyle çalışan belediye personeline teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:
“Arsuz’umuzun daha güzel, daha yaşanabilir bir kent olması için gece gündüz demeden emek veren tüm çalışma arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. Belediyecilik; sadece hizmet üretmek değil, aynı zamanda büyük bir emek, fedakârlık ve dayanışma işidir. Sahada alın teri döken işçi kardeşlerimizden masa başında görev yapan personelimize kadar herkesin katkısı bizim için çok kıymetlidir.”
Bayramların birlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren özel günler olduğunu belirten Başkan Üstün, “Biz büyük bir aileyiz. Arsuz’a hizmet yolunda aynı hedef için çalışan tüm personelimizle birlikte ilçemize değer katmaya devam edeceğiz. Tüm vatandaşlarımızın çalışma arkadaşlarımızın ve ailelerinin Kurban Bayramı’nı kutluyor, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum.” dedi.
Program sonunda belediye personeliyle tek tek bayramlaşan Başkan Sami Üstün, çalışanlara emekleri ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.